Artykuły
Brak etykiety jest w porządku – odkrywaj swoją orientację i tożsamość we własnym tempie
Jeśli jesteś osobą, która zastanawia się nad swoją orientacją seksualną lub tożsamością płciową, być może masz w sobie potrzebę jak najszybszego przypisania sobie określonej etykiety.
Co wiesz o swoim libido? 6 faktów, które mogą Cię zaskoczyć
Libido, czyli nasza chęć i gotowość do intymnych zbliżeń, to temat, o którym krąży wiele mitów. Czy kiedykolwiek zastanawiał_ś się, co naprawdę na nie wpływa?
Czy jesteś osobą neuroatypową? Jak rozpoznać autyzm lub ADHD u dorosłych
Zastanawiasz się, czy Twoje wyjątkowe doświadczenia życiowe mogą mieć związek z neuroatypowością, taką jak autyzm lub ADHD? Czujesz, że istnieje coś więcej, czego jeszcze nie
Kreatywny umysł osób z ADHD – jak funkcjonuje myślenie dywergencyjne i konwergencyjne?
Czy zdarzyło Ci się zauważyć, że osoby z ADHD często wyróżniają się niezwykłą kreatywnością i skłonnością do tworzenia innowacyjnych rozwiązań? Ta zdolność wynika z ich
Terapia grupowa – dla kogo?
Mówiąc wprost – na terapii grupowej najbardziej skorzystają osoby doświadczające trudności w relacjach. Jakich? Z osobą partnerską, rodziną, współpracownikami, szefem, ale też w tej najważniejszej
Zakończenie wakacji i powrót do szkoły – jak wesprzeć dziecko w tym czasie? Kilka rad od psycholożki dziecięcej
Powrót do szkoły, może generować stres zarówno u dziecka, jak i jego rodziców. Wraz z nowym rokiem szkolnym pojawiają się wyzwania, takie jak nowe przedmioty,
Diagnoza psychologiczna
W przypadku problemów zdrowia psychicznego, tak jak w przypadku innych problemów zdrowotnych – prawidłowa diagnoza to podstawa skutecznego leczenia! Zapraszamy na diagnostyczne Q&A.
Adaptacja dziecka w nowym miejscu, czym jest i na co zwrócić uwagę w jej trakcie?
Wrzesień to dla wielu dzieci i rodziców czas intensywnych zmian. Niektóre dzieci dopiero zaczynają swoją przygodę ze żłobkiem, przedszkolem czy szkołą. W tym okresie kluczowym
Jak wygląda praca z dzieckiem w gabinecie psychologa?
Praca psychologa z dzieckiem niewątpliwie różni się od pracy z dorosłymi czy młodzieżą. Inicjatywa spotkań wychodzi głównie od rodziców, zwykle zaniepokojonych trudnościami czy rozwojem dziecka.