Katarzyna Warchoł
Psycholożka, Psycholożka dziecięca, Psychoterapeutka w trakcie szkolenia
Jestem psycholożką i psycholożką dziecięcą pracującą zarówno z dziećmi, młodzieżą, jak i osobami dorosłymi. W swojej pracy koncentruję się na wsparciu dzieci i młodzieży mierzących się z trudnościami życiowymi i rozwojowymi oraz osób dorosłych, pomagając im radzić sobie ze stresem, obniżonym poczuciem własnej wartości i problemami w relacjach. Szczególnie bliska jest mi tematyka neuroróżnorodności – pracuję z osobami w spektrum autyzmu i z ADHD, oferując psychoedukację oraz wsparcie w pokonywaniu wyzwań w sferze społecznej, edukacyjnej i emocjonalnej.
Oferuję również poradnictwo psychologiczne i psychoedukację, tworząc atmosferę pełną otwartości, zrozumienia i akceptacji, w której każda osoba może poczuć się bezpiecznie i komfortowo. W pracy kieruję się indywidualnym podejściem, patrząc na problemy systemowo, z uwzględnieniem kontekstu rodziny, szkoły i środowiska społecznego. W pracy szczególnie ważne są dla mnie zdobywanie rzetelnej wiedzy i edukowanie się w obszarach moich zainteresowań zawodowych. Cenię indywidualne podejście do każdego pacjenta i próbuję patrzeć na problemy systemowo.
Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzicami oraz osobami dorosłymi, w tym w obszarach takich jak trudności wychowawcze, kryzysy rozwojowe, przyjęcie i odnalezienie się w rolach rodzicielskich, rozwód oraz wyzwania emocjonalne i społeczne.
Przestrzegam zasad Kodeksu Etycznego Psychologa, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Przyjmuję dzieci od 6 roku życia – na pierwszą wizytę zapraszam rodziców, a w przypadku młodzieży od 14 roku życia – zarówno rodziców, jak i nastolatka.
Wykształcenie i specjalizacje:
- Dyplom z wyróżnieniem na kierunku Psychologia Stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim
- Całościowy kurs psychoterapii w nurcie systemowo – psychodynamicznym, atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne – w trakcie
- Członkini Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego
- Uprawnienia pedagogiczne i certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych
- udział w szkoleniach dotyczących problematyki osób neuroróżnorodnych, pracy z dziećmi, nastolatkami i dorosłymi